Oddelki

Pravila nakupovanja pri Hobby&Art-u

na portalu www.hobbyart.si

Nakupovalni portal www.hobbyart.si upravlja podjetje David Dežman s.p., v nadaljnih besedilih ponudnik. Če obiščete naš nakupovalni portal ali preko njega kupujete se se morate strinjati s splošnimi pogoji poslovanja, zato jih skrbno preberite.

Naziv: David Dežman s.p.
Naslov: Ulica Mirka Vadnova 19, 4000 Kranj
Št. vpisa v sodni register: 18-1286/94 dne 21/12-1994
Matična številka: 5451931000
Davčna številka: 58154175
Id. št. za ddv: SI58154175
SMO ZAVEZANCI ZA DDV

e-pošta: info@hobbyart.si
tel.: 04/2366-590
fax: 04/2366-591
TRR: SI56040000278912480


1.CENE

Cene za posamezne artikle veljajo ob oddaji naročila, v času pred in po tem se cene lahko spreminjajo. Vse cene os navedene v evrhi (euro) in vsebujejo DDV.


2. NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča kupcem naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu blaga,
  • preko PayPal-a
  • s kreditno kartico
  • po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika,
  • po računu (samo za pravne in fizične osebe s sklenjeno pogodbo z ponudnikom),
  • kupec prejme račun na papirju z razvidnimi stroški in obvestilom, kako lahko kupec odstopi od nakupa in izdelke vrne, če je to možno.


3. NAROČILO

Ko kupec zaključi / pošlje naročilo prejme obvestilo, da je bilo naročilo uspešno oddano in uvrščeno v čakalno vrsto. V tej fazi lahko kupec v roku dveh ur prekliče naročilo. Ponudbnik kupcu potrdi ali zavrne naročilo v največ dveh delovnih dneh. V tem času ponudnik preveri ali je blago dobavljivo v razumnem roku. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca o predvidenem roku dobave blaga.

ARHIV NAROČIL, STATUS NAROČILA

Stranka si lahko v vsakem trenutku ogleda seznam svojih naročil in stanje le teh, tako da se prijavi v spletno trgovino in pod povezavo Moj profil pregleduje podatke o naročilih.


4. POŠILJANJE BLAGA IN STROŠKI DOSTAVE

Ponudnik pošlje naročniku naročeno blago preko Pošte Slovenije. Pavšalni strošek dostave znaša 3,40 EUR na pošiljko za naročila do 60 EUR. Dostavljamo tudi s pomočjo dostavne službe DPD, strošek dostave znaša 3,30 EUR. Pri naročilu nad 60 EUR stroške dostave krije Hobby Art.


5. ODSTOP OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

O odstopu od nakupa mora kupec pisno obvestiti ponudbnika v 14. dneh od prejetja blaga po elektronski pošti. Rok začne teči en dan po prejetju oz. dvigu naročenega blaga. Naročeno blago stranka vrne v 14. dneh od datuma odpovedi od pogodbe, brez pojasnila (brez navedbe vzroka). Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Denar za vrnjeno blago vam bomo vrnili najkasneje v 14. dneh od vrnitve blaga. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se je zgodil prej.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Stroške, ki nastanejo ob vrnitvi in stroške dostave ne vračamo - nosi jih kupec. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Vračilu mora kupec priložiti tudi kopijo računa. Blaga, ki je poslano z odkupnino, ponudnik ni dolžan sprejeti.


6. PRAVICA DO STVARNE NAPAKE

Kdaj je napaka stvarna, natančneje določata 37. člen ZVPot:

  1. Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
  2. Napaka je stvarna:
    • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
    • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
    • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
    • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec
    • ali model pokazan le zaradi obvestila.
  3. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
  4. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.


7. IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje David Dežman s.p. Trgovina Hobby&art skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje David Dežman s.p. Trgovina Hobby&art kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (EU) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

8. PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Vsi osebni podatki se bodo uporabljali izključno za pošiljanje računov, ponudb, prospektov itd. Osebni podatki ne bodo predani, posredovani tretji osebi.


9. KOMUNIKACIJA MED PONUDNIKOM IN UPORABNIKOM

Ponudnik lahko komunicira z uporabnikom telefonsko, po elektronski pošti oz. drugimi sredstvi za komuniciranje na daljavo, razen če mu to uporabnik prepove.


10. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Dobavni roki, cene in druge informacije se včasih spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe ažurirati vseh podatkov. V takih primerih bo ponudbnik obvestil kupca o vseh spremembah kasneje in kupcu omogočil preklic naročila oz. menjavo izdelka, če bo to mogoče.


11. PRITOŽBE

Uporabniki se lahko v primeru težav pritožijo na telefon: 04/2366-590 ali po elektronski pošti : info@hobbyart.si. Ponudnik bo v 14. dneh odgovoril na pritožbo oz. obvestil uporabnika, koliko časa bo pritožbo obravnaval. Ponudbnik si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno v najkrajšem možnem času.


12. DOSTOPNOST ARTIKLOV

Načeloma so artikli dostopni v treh do sedmih dneh. V primeru daljše nedostopnosti določenega artikla, ponudnik o tem obvesti kupca (elektronska pošta ali telefon).


13. NAKUPOVANJE ZA PODJETJA

Če nakupujete izdelke za vaše podjetje in ste registrirani kot pravna oseba, se registrirajte kot podjetje. Prosimo, da pri registraciji v našo spletno trgovino vpišete točen naziv podjetja, naslov, davčno številko in ali ste zavezanec za DDV. Lahko nam po faksu 04/2366-591 pošljete tudi potrdilo o registraciji podjetja. Navedeni podatki so nujni za poslovanje. Prosimo, da ste pri izpolnjevanju prijavnega obrazca natančni in da navedete pravilne podatke.